Όνειρα θερινής νυκτός;

-Φοβάμαι,το σκοτάδι, φώς μου.Γιατί το σκοτάδι είναι το άγνωστο.
Το μυαλό μου παίρνει τόσες πολλές στροφές μα το μόνο που φοβόμουν ΠΑΝΤΑ ήταν το σκοτάδι.
Και τι κάνω? ...ΟΝΕΙΡΑ κάνω!!!
Πως να αντέξω το παρόν αν δεν έχω για το αύριο ονειρευτεί.
Αν πάει κάτι στραβά ονειρεύομαι τον τρόπο να το αλλάξω.
Κι όλα τ' αλλάζω ,ναι εκεί στο σκοτάδι, ώρες πριν το ξημέρωμα. Πάντα ξενυχτάω, δεν κοιμάμαι ποτέ πια νωρίς,δουλεύω και τη νύχτα , και αλλάζω...ναι αλλάζω, ονειρεύομαι,δεν φοβάμαι το σκοτάδι πια ,μα φοβάμαι το φώς, και είμαι τόσο χαρούμενη.
Από αύριο θα αλλάξω δεν θα φοβάμαι το φώς ...
εγώ θα κάνω όνειρα!




Στίχοι:Βικτώρια Τράπαλη
Μουσική:Άγγελος Σκορδίλης
Ενορχήστρωση:Άγγελος Σκορδίλης,Μάνος Νεόφυτος
Ερμηνεία:Ελένη Βιτάλη

Καληνύχτα...
Μη φοβάσαι τα σκοτάδια
ίδια είναι όλα τα βράδια
μη φοβάσαι ούτε τα φώτα
σε κρατάω όπως και πρώτα.

Μη φοβάσαι, μη λυπάσαι
κλείσ' τα μάτια κι είν' αργά
ό,τι είμαι κι ό,τι είσαι
τά' χουμε μισά μισά.

Μην ξοδεύεσαι στον πόνο
αφορμές γυρεύει μόνο
μη γελιέσαι από τι μοιάζει
παραμύθι είναι κι αλλάζει.

Μη φοβάσαι, μη λυπάσαι
κλείσ' τα μάτια κι είναι αργά
ό,τι είμαι κι ό,τι είσαι
τά' χουμε μισά μισά.

Μην το κάνεις άλλο θέμα
μια η αλήθεια κι αυτή ψέμα
όποιος λέει γι αγάπη αιώνια
αχ δε μετράει σωστά τα χρόνια.

Μη φοβάσαι, μη λυπάσαι
κλείσ' τα μάτια κι είν' αργά
ό,τι είμαι κι ό,τι είσαι
τά' χουμε μισά μισά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπιτική Μερέντα και θα με θυμηθείτε!!

φτιάχνω χιονάνθρωπο με πλαστικά ποτήρια.