Στερεότυπα μου..έτσι τ' όνομά μου δεν ξανάκουσα !

Στερεότυπά μου
έτσι τ' όνομά μου δεν ξανάκουσα
και γι' αυτό θυμώνω
που θα λέω στον πόνο
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ......Δήμητρα Γαλάνη




Κατά πόσο μας επηρεάζουν;


Τα στερεότυπα παίζουν σίγουρα έναν μεγάλο ρόλο στην ζωή μας, μιας και επηρεάζουν σε σημαντικό βαθμό τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο και τους συνανθρώπους μας.


. Αποτελούν γενικεύσεις βασισμένες πάνω σε κάτι που έχουμε ακούσει παρά στην άμεση εμπειρία μας !

Τα στερεότυπα είναι όχι μόνο ενάντια στα δικαιώματα των άλλων , αλλά και τους βλάπτουν με την ενθάρρυνση της προκατάληψης και της διάκρισης  , δημιουργούν στεγανά στα πλαίσια της διδακτικής πράξης.

 Θα γράψω μερικές φράσεις που μου έρχονται στο μυαλό που ακούω τους φίλους
και γνωστούς...γρρρ  αρνητικά και υποτιμητικά τα στερεότυπα μας!!!

Το εμπόριο ακολουθεί τη σημαία
Φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακούλι
Πιο καλή η μοναξιά
Η ευγένεια αξίζει πολλά
Ο τέλειος άντρας για εσένα είναι ο ξανθός
Οι Αλβανοί μας ληστεύουν
Οι Έλληνες είναι τεμπέληδες
Αν είσαι ξαπλωμένος δεν μπορείς να πέσεις
Ένας πίνακας δεν θα ‘πρεπε να παρασταίνει τίποτ' άλλο από χρώματα
Κοίτα παιδί μου να μορφωθείς
Οι παντρεμένοι είναι πιο ευτυχισμένοι από τους ελεύθερους
Πάντα να γελάς
Η γυναίκα είναι πιο δύσκολο να κάνει καριέρα
Το λάδι στο μαρούλι
Θα θρηνήσουμε και άλλα θύματα.
Να χαίρεσαι το αγοράκι σου και σύντομα να του κάνεις αδερφάκι
Μπορώ και χωρίς κινητό
Αν δεν θες να πάρεις επιπλέον κιλά θα ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή
Aδερφή γεννιέσαι , gay γίνεσαι
Όποιος μπλέκει με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες
Το facebook σου κάνει κακό
Παιδί μου μη κοιμάσαι πολύ
Δημόσιος υπάλληλος και με προίκα
Το θύμα στην υπόθεση είμαι εγω
Η Δουλειά κάνει τους αντρες
Ήρθε η Κυριακή... τρώμε χοιρινό
'Αντε πότε θα κάνετε ένα παιδάκι
Θα πιεις το χάπι να ηρεμήσεις
Όσπριο το φυστίκι
Όλοι οι άνδρες,είναι ίδιοι
Ο καθένας σ' αυτόν τον κόσμο, κουβαλάει το δικό του σταυρό
Πονάει η αγάπη
Όπως έστρωσες, έτσι θα κοιμηθείς
Πρέπει να κοιτάς το πρόβλημα κατάματα
Οι νέοι δεν έχουν μυαλό
Το «εγώ» υπάρχει επειδή υπάρχει το «εμείς»
Είναι μια χαζή ξανθιά

Σπάστε τα στερεότυπα τολμήστε!



Η  Γαλάνη μας άναψε φωτιές ... 



Ώρα τρεις τη νύχτα,
ανεβαίνω τα σκαλιά
μα δε νυστάζω
μ' ανοιχτό το φως ξανά,
τη δική σου τη μεριά
ούτε που κοιτάζω

Τι είναι αυτό που λείπει
απ' τη μέσα μου ζωή
τα δάχτυλά σου
μια γουλιά νερό θα πιω
πώς αλλιώς να καταπιώ
πως τα πάντα αλλάζουν

Πάρε εσύ τα χάδια
τα γυμνά σκοτάδια
τα πρωτότυπα
κι άσε εδώ για μένα
κάτι στοιχειωμένα
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ,
σ' αγαπώ καρδιά μου
στερεότυπά μου
έτσι τ' όνομά μου δεν ξανάκουσα
και γι' αυτό θυμώνω
που θα λέω στον πόνο
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ
λες κι είμαστε αγκαλιά...

Άμα θες να δεις
τη δικιά μου τη σκιά
αντί για μένα
όπου πάω, τ' ακούς, να 'ρθείς
να κοιτάς από μακριά
το δικό σου ένα
Δε μπορώ να ζω
εδώ μέσα άλλος κανείς
θα βγω λιγάκι
δυο μικρά πουλιά πετούν
στα μηνύματα αδειανό
τ' άσπρο φακελάκι

Πάρε εσύ τα χάδια
τα γυμνά σκοτάδια
τα πρωτότυπα
κι άσε εδώ για μένα
κάτι στοιχειωμένα
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ,
σ' αγαπώ καρδιά μου
στερεότυπά μου
έτσι τ' όνομά μου δεν ξανάκουσα
και γι' αυτό θυμώνω
που θα λέω στον πόνο
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ
λες κι είμαστε αγκαλιά...
Στερεότυπά μου
έτσι τ' όνομά μου δεν ξανάκουσα
και γι' αυτό θυμώνω
που θα λέω στον πόνο
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ......Δήμητρα Γαλάνη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπιτική Μερέντα και θα με θυμηθείτε!!

φτιάχνω χιονάνθρωπο με πλαστικά ποτήρια.