Λιώνεις στο εξοχικό & κάτι έχει ο καφές ...

Βόλτα στο… εξοχικό ...Kυριακή

Λάθος #1byPeter



Λάθος #2byGina







Kάτι έχει ο καφές ...

-Α...ένα καφέ είπαμε  ρε  μάνα τη μέρα.

-'Ενα έχω πιει !

-Τι είν΄αυτός δίπλα στο laptop  ?   ...*####ΓΡΡ.. και είναι μεσάνυχτα.
  κλικ..κλικ

-Παιδάκι μου πας καλά !!Άσε κάτω το κινητό όλη μέρα με τραβάς φωτογραφίες ...και είμαι χάλια σήμερα **###grrrrrr!!!

-Για να δούμε πόσους έχεις πιεί ..

-'Ενα μόνο, παιδί μου !

- Τρείς και βάλεεεεε.

- Οχι, οχι...  κάτι είχε ο καφές το μεσημέρι  και τ' απόγευμα & είπα να τον πιω τώρα!

- Όπως είναι μάνα... θα πάει στη θάλασσα!

- Κάνεις λάθος, μωρό μου, κάνεις λάθος¨  :))))


(Κάνε παιδιά να δεις καλό)


Ένα πολύ ωραίο ...βίντεο





Aπό όλες αυτή  μ' αρέσει λίγο ....
Μη θυμώνεις παιδί μου 
Χαλαρά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπιτική Μερέντα και θα με θυμηθείτε!!

φτιάχνω χιονάνθρωπο με πλαστικά ποτήρια.