Η δύναμη της θέλησης και η ιδέα του "Φανταχτερού"




Η ιδέα του "Φανταχτερού"...

Η Ελευθερία. Στα τέλη του 2008, σε ηλικία 30 ετών, διαγνώστηκε με όγκο στον θύμο αδένα. Λίγες εβδομάδες αργότερα χειρουργήθηκε και άρχισαν οι βαριάς μορφής χημειοθεραπείες. Οι λοιμώξεις του αναπνευστικού και οι πολυήμερες νοσηλείες στα νοσοκομεία ήταν για την Ελευθερία Δαρζέντα καθημερινότητα. «Είχα εγκλωβιστεί στο σπίτι, δεν δούλευα κι έπρεπε να απασχολήσω τον εαυτό μου, να μην αισθάνομαι πια άρρωστη», λέει στα «ΝΕΑ». Δύο κορδέλες και πέντε χάντρες ήταν η αρχή. Ηθελε να φτιάξει ένα κόσμημα για την ίδια, μόνο και μόνο για να ανέβει η ψυχολογία της. Το ένα κόσμημα έφερε το δεύτερο και οι δύο κορδέλες έγιναν 102. «Την περίοδο των πολλών χημειοθεραπειών, της νοσηλείας στο νοσοκομείο εμένα μου έδινε δύναμη, εκτός από τη στήριξη της οικογένειάς μου και του μικρού μου γιου, η σκέψη ότι κάνω κάτι, ότι δημιουργώ ξανά, ότι μπορώ να κάνω πράγματα ακόμη και σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο για τη ζωή μου». Ετσι προέκυψε η ιδέα του «Φανταχτερού». Αρχικά έκανε εργαστήριο την κουζίνα της, ξυπνούσε το πρωί και άρχιζαν οι δημιουργικές ώρες, μέχρι αργά το βράδυ. «Είχα νικήσει κυρίως ψυχολογικά τον καρκίνο κι αυτό μ' έκανε να ανακαλύψω τις δυνάμεις που έκρυβα». Πλέον, η Ελευθερία δημιουργεί κοσμήματα και χειροποίητες κατασκευές στο εργαστήριό της στον Αγιο Δημήτριο, αφήνοντας πίσω τον φόβο της ασθένειας.


Η δύναμη της θέλησης

 

Κάποτε ο Πλάτωνας πήγε στο Σωκράτη και τον ρώτησε τι θα
χρειαζόταν να κάνει για να είναι σίγουρος ότι θα πετύχει εκείνο
που θέλει.
Ο Σωκράτης τον πήγε σε μια Λίμνη και του βούτηξε
το κεφάλι μέσα στο νερό για πολύ ώρα.
Στο τέλος 0 Πλάτωνας, απελπισμένους
και κοντεύοντας να σκάσει, κατάφερε να του ξεφύγει και να τινάξει
το κεφάλι του έξω φωνάζοντας.
-Τι κάνεις εκεί,
Πας να με σκοτώσεις?

Ο Σωκράτης αποκρίθηκε ήρεμα
- Όταν θα θέλεις κάτι με την ίδια λαχτάρα
που ήθελες αυτή την ανάσα, τότε να ξέρεις πως θα το πετύχεις.



Αναγνώστη του  blog μου , ίσως ξέρεις την ιστορία του Σωκράτη ίσως να τη διαβάζεις πρώτη φορά ο σκοπός μου είναι να σου πω πάρε «ανάσα » μη πετάς τη ζωή σου στο -δεν μπορώ- , να στηρίζεις τον εαυτό σου  ΕΣΥ  , και ποτέ να μη τα παρατάς.
Η ιστορία της Ελευθερίας με συγκίνησε , μου θύμισε εκείνη την ανάσα που ήθελα στη ζωή μου όταν σ ένα παγκάκι με ένα ευρώ στη τσέπη  , είπα ...κάτι πρέπει να κάνω!
Η δημιουργία δεν είναι μόνο διαφυγή αλλά και ένας τρόπος να επιβιώσεις.
 Για πόλους δημιουργούς  η τέχνη είναι "λογική και ευαισθησία".

Η δύναμη της θέλησης …σπάει τα δεσμά!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπιτική Μερέντα και θα με θυμηθείτε!!

Πλεκτά Κοσμήματα Με Σύρμα & βελονάκι & Μάθε πως