O Μήνας που τρέφει τους έντεκα...


Πότε ήρθε ο Αύγουστος?
Tο καλοκαίρι τελειώνει,χαίρομαι λιγάκι...(Δεν είμαι άνθρωπος που αντέχει την ζέστη.)
Έχω ακόμα έναν ολόκληρο μήνα να οργανωθώ καλύτερα για το χειμώνα,μιλώ για τη δουλειά μου.
Δεν μπορώ να με φανταστώ να κάνω κάτι άλλο, αυτό το μήνα παρά να φιάξω τη νέα μου δουλειά.
Σχεδιάζω λοιπόν να ασχοληθώ με οικονομικά υλικά ,γιατί παιδιά υπάρχει κρίση,θα είναι δύσκολος αυτός ο χειμώνας για την αγορά, μα με ενδιαφέρουσες τάσεις της μόδας στα κοσμήματα!
Θα σας πω νεότερα όταν θα έχω τελειώσει κάποια απο τα νέα σχέδια, βλέπετε κάνω ότι μπορώ αφού με ταλαιπωρεί & το πρόβλημα υγείας που δεν θα έχει τελειωμό σύντομα από ότι βλέπω , μα δεν τα παρατάω.
Και φυσικά θα ξεφύγω μέσα στον Αύγουστο για μια απόδραση κάπου, λίγες μέρες.

Να σας μοιράσω λίγη αισιοδοξία?














Τελικά είμαι χαρούμενη οι μέρες περνούν και αν όλα πάνε καλά θα έχω έναν δημιουργικό χειμώνα ,αναμένουμε νέο site ,ταξίδια, εκθέσεις ,συνεργασίες ... Αυτό το καλοκαίρι τα ΄χει ήδη καταφέρει!!!

Καλό μήνα ...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπιτική Μερέντα και θα με θυμηθείτε!!

φτιάχνω χιονάνθρωπο με πλαστικά ποτήρια.