Μινιατούρες από ζυμαρικά

Τεράστια υπομονή πρέπει να έχει ο καλλιτέχνης για να μπορεί να φτιάξει τόσο μικρά αντικείμενα από ωμά ζυμαρικά τα οποία είναι τόσο εύθραυστα. Ο Ρώσος αρτίστας Sergey Pakhomov δίνει άλλη διάσταση στην τέχνη.
Ο καλλιτέχνης έχει μία δική του τεχνική που μετατρέπει σε μικρά έργα τέχνης το αγαπημένο τρόφιμο όλων μας. Μπορεί να φτιάξει από αεροπλανάκι μέχρι και ολόκληρες πόλεις από ζυμαρικά.


Ο Sergey χρησιμοποιεί σχεδόν όλα τα είδη ζυμαρικών. Σπαγγέτι, λαζάνια, φιογκάκια, ραβιόλι, φιδέ, τα πάντα. Μέχρι στιγμής έχει δημιουργήσει 30 διαφορετικά μοντέλα, όπου το καθένα απαιτεί περίπου 30 ώρες δουλειάς.

INFO

Σχόλια

  1. ευχαριστούμε για την ανάρτηση
    χρειάζεται μεγάλη υπομονή και φαντασία για κάτι τέτοιο
    το αποτέλεσμα όμως είναι πολύ όμορφο

    χαίρομαι που είναι αγαπημένο σου και σένα ο Ρωμαίο και η Ιουλιέτα
    το αγαπημένο μου είδος βιβλιων είναι τα αισθηματικά, τα ρομαντικά, των παλιών εποχών...
    Ο Σέξπιρ δεν μου αρέσει..απλά το βιβλίο αυτό, η ιστορία μου αρέσει..
    το είδα και στο σινεμά παλιότερα με τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι για εμένα το καλύτερο μου βιβλίο είναι Χαμογέλα, ρε... τι σου ζητάνε; συγγραφέας Χρόνης Μίσσιος ,αν δεν το έχεις διαβάσει να το κάνεις γιατί αξίζει το κόπο ,σ ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
dominoart

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπιτική Μερέντα και θα με θυμηθείτε!!

Πλεκτά Κοσμήματα Με Σύρμα & βελονάκι & Μάθε πως