Δημιουργός χωρίς σύνορα

ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ

Ο Ελληνας Theo Gennitsakis ζει και εργάζεται την τελευταία δεκαετία στο Παρίσι. Το ταλέντο του τον οδήγησε σε κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες, μέσω των οποίων ανέλαβε επικοινωνιακές καμπάνιες κορυφαίων προϊόντων και εμβληματικών διεθνών brands. Σήμερα, στα τριάντα του, έχει τη δική του διαφημιστική εταιρεία και έτσι μπορεί να απελευθερώσει κι άλλο τη δημιουργικότητά του.


 
 
Αντ' αυτού προτιμά να προσεγγίζει πολλά και διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα. Αλλά αυτό που προτιμάει ακόμα περισσότερο είναι να αυτοαποκαλείται «αποτυχημένος καλλιτέχνης», αιτιολογώντας το με το ότι δεν μπόρεσε ακόμα να αφιερώσει αρκετό χρόνο στην Τέχνη αλλά ούτε κατάφερε να ζει από αυτήν.
Κι αυτό γιατί από τα πρώτα νεανικά χρόνια, η δημιουργικότητά του βρήκε στέγη στη διαφήμιση. Εκεί του δόθηκε η ευκαιρία να επικοινωνήσει και να προωθήσει γνωστά προϊόντα ή νέα, που έγιναν επιτυχία. Ετσι, ξεκίνησε στα είκοσί του, όπου έκανε την πρώτη του δουλειά ως γραφίστας για μια πολυεθνική διαφημιστική εταιρεία. Εν συνεχεία δούλεψε ως μισθωτός σε διάφορες μεγάλες διαφημιστικές, όπως η nurun, η digitas, η TBWA και η draft-fcb. Ως freelancer δούλεψε για την Publicis, την Ogilvy, τη DDB, τη Εuro RSCG, τη Μother, τη wieden & Κennedy και πολλές άλλες. Μέσω αυτών ανέλαβε να προωθήσει μέσα από τη δημιουργικότητα του μάρκες όπως η Nike, η Hermes, η Adidas, η Numericable, η Chanel, η Puma κ.ά.
Από τις παραπάνω συνεργασίες θα ξεχωρίσει αυτή με τη Numericable (μια εταιρεία καλωδιακής τηλεόρασης που προσφέρει πακέτα τηλεόρασης, Ιντερνετ, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας) για την οποία αναφέρει: «Μου άρεσε πολύ η δουλειά γι' αυτή την εταιρεία γιατί ήταν το πρώτο μου project στο οποίο δούλεψα περισσότερο ως καλλιτέχνης κι όχι ως καλλιτεχνικός διευθυντής. Αλλά από πλευράς ποιότητας εργασίας και κυρίως συνεργασίας, η δουλειά με την Hermes παραμένει στην κορυφή».

Ολοκληρωμένο ταλέντο


Παραγωγή.
Δουλειά της «Pressure» για την ιταλική Vogue.


Μετά τα 25 του, ο Theo άρχισε να δουλεύει ως εξωτερικός συνεργάτης, γιατί ένιωθε ότι μέσα σε καθεστώς ελευθερίας μπορούσε να δημιουργήσει κάτι παραπάνω από αυτό που έκανε όταν δούλευε με υπαλληλική σχέση. «Ως freelancer είχα πολλή ζήτηση. Αυτό που είχε ενδιαφέρον ήταν ότι μέσα από τις δουλειές που μου ζητούσαν περνούσα από τη διαφήμιση στην εικονογράφηση κι από το έντυπο στο ψηφιακό κομμάτι.

Μου άρεσε να κάνω πράγματα που ήταν ή έμοιαζαν πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Μέχρι που σε μια στιγμή είχα πλέον δημιουργήσει ένα δικό μου δίκτυο και η ζήτηση ήταν τόσο μεγάλη που άρχισα να βάζω στη δουλειά μου και φίλους». Μια μέρα, ο Theo δέχτηκε την πρόταση να συμμετέχει σε έναν διαγωνισμό, όπου για να μπορέσει να τον κερδίσει θα έπρεπε να στήσει ένα δικό του στούντιο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σπιτική Μερέντα και θα με θυμηθείτε!!

φτιάχνω χιονάνθρωπο με πλαστικά ποτήρια.